понедељак, 8. август 2011.

my dear friend

nisam ti odavno pisala
ustvari napisala sam milion pisama u svojoj glavi
svaki put ti napisem dirljivo pismo i ispricam ti sve, objasnim ti kako stoje stvari, opisem ti koliko mi je svet cudan bez tebe, koliko se sve cini dalekim i nedostiznim kada nisi tu...
Onda zapocnem svoju pricu o nama ali je nikad ne zavrsim, nekako ne vidim nas pocetak, niti naslucujem kraj, kao da cemo doveka ostati tu u tom jednom trenutku u mojoj glavi, kao neko secanje, nikad necemo ostariti, zauvek cu biti zarobljena u tvom pogledu
I ovo pismo ti necu poslati
razumeces me i bez reci
ti vec sve znas
nista ne mogu sakriti od tebe, tako sam svoja i jadna pred tobom, ne postoji proslost, nema buducnosti, sa tobom je svaki trenutak vecnost i ti ces zauvek verovati da smo samo prijatelji
kakva ironija my dear friend

Нема коментара:

Постави коментар